Iedereen heeft wellicht ooit een opleiding of bijscholing gevolgd waarbij hij/zij zichzelf de vraag stelde wat voor nut die bijscholing of opleiding had. Net die vraag willen wij voorkomen!
Nathan De Vrieze en zijn team kunnen op basis van hun expertise in de hulpverlening de up-to-date evidence based richtlijnen implementeren in de bijscholingen die worden gegeven. Daarnaast is hun ervaring ook de garantie dat de docent de theorie kan doceren aan de hand van haar/zijn persoonlijke ervaring als hulpverlener.
Het is ons doel om elke opleiding te personaliseren op de noden van de klant, want dit is net het probleem bij het gros van de opleidingscentra. Zij bieden globale, algemene, onpersoonlijke opleidingen aan die geen rekening houdt met het publiek/verwachtingen van de klant. Meducation @ Work gaat telkens een stap verder dan de modale opleidingsverstrekker. Wij staan ten allen tijde klaar om te luisteren wat de opdrachtgever verwacht van een opleiding. Het is tenslotte ook de bedoeling dat de opdrachtgever beter wordt van de gevolgde opleiding.
Een goed opgeleide medewerker is trouwens een meerwaarde voor elke werkgever! Verder bieden wij totaaloplossingen voor elke doelgroep op de vormingsmarkt. Wilt u zich als particulier bijscholen of wil u uw medewerkers een bijscholing laten volgen die ten goede komt van uw organisatie? Twijfel dan niet en neem contact met ons op. Wij staan u graag met raad en daad bij!
Wij zijn er namelijk van overtuigd dat elke klant, hetzij in de gezondheidszorg, hetzij in de industrie, hetzij privé, recht heeft op persoonlijke benadering bij elke vorming… hoe klein of groot deze ook is.
02
Onze visie
- Onze expertise op een zeer praktijkgerichte, evidence-based en professionele manier delen met de klant.
- Op een betaalbare en zeer toegankelijke manier onze expertise overbrengen naar de klant.
- Maatwerk aanbieden aan de klant zodoende een maximale klantentevredenheid te bekomen.
- De doelen van de diverse overheidsdiensten implementeren in onze opleidingen teneinde als partner hun waarden en normen over te brengen naar de klant.
Kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid
De belangrijkste peilers 'kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid' binnen onze opleidingen vestigen waardoor de klant maximaal rendement kan halen uit de investering die hij doet.
Waarden en normen
- Expertise betaalbaar delen met de klant
- Engagementen nakomen
- Gedreven door vakmanschap
- Altijd integer en professioneel